Thursday, 27 November 2014

Memory


Assalamualaikum.? Aku rindu persahabatan aku yg lama dulu dgn dia orang. Rasa happy je bila ingat kenangan kita dulu. Pegi mana sentiasa bertiga.  Kalau bejalan dgn dia org aku nampak sangat mcm budak2 bawah umur, n mcm adik dye org, mne tak, korang tngok la dia dua org tu tinggi gila, aku je sowg yg kat situ pendek. Tu yg org ckp mcm tu. Aku bersyukur aku ada kwn mcm dia orang dan bersyukur juga dgn kwn2 yg aku ada skung nie. Kita org bukan gaduh tpi dah rengang aje.. mana tak class berlainan. hehe. Yg sebelah kanan aku Ellia dan kiri Azmira. Rindu kenangan kita dulu kawan. 

No comments:

Post a Comment