Monday, 1 December 2014

Terakhir Kalinya

Asslamualaikum. Seriously!! Aku rindu dia, aku dah cuba dah biar tak rindu dia, tapi tak boley la.. hmmm. tak tahu knp. Hari demi hari aku lalui, aku tahu tak akan pernah aku dengan dia mcm dulu, aku tak akan bersama dgn dia mcm dulu lagi, memang aku tak duga benda ni akan jadi kat diri aku, dalam hidup aku, kau pergi tinggalkan aku sbb kau dah benci dgn aku. Jauh kau pergi tinggalkan aku kak, sepi je ws aku tanpa khabar berita pasal kau, aku cuba cari penganti kau, namun bukan senang nak cari yg macam kau. Jujur aku cakap aku rindu kau, sangat rindu kau kak. terasa je kau masih ada dekat dengan aku, bukan mudah aku nak lupakan diri kau, sbb aku dah syg kau mcm akak kandung aku. bila aku sorang2 mesti aku teringat kat kau, tak tahu la knp. Tapi takpe la, maybe takde jodoh kita nak knl lama. Aku nak kita mcm dulu. Tapi tak mungkinkan. mustahil. Kau la kwn n akak yg terbaik pernah aku jumpa. Mungkin nie cerita pasal kau yg terakhir aku buat, sbb kau pun dah lupa aku. aku cuba lupakan kau juga, buat apa aku kejar org yg dah benci gila dkat aku. aku cuba lupa kan kau.  #rinduSistorSado.



No comments:

Post a Comment