Monday, 1 December 2014

Apa Maksud Mimpi Nie?

Assalamualaikum.? Hari ni aku nak cerita pasal mimpi aku.Nak tahu tak aku mimpi apa? aku mimpi aku jumpa budak lelaki, peramah, baik, handsome, tinggi, putih. Aku tak tahu la sape budak tu. aku tak kenal, yg aku tahu muka budak tu handsome, rambut pacak2 and peramah je. kat dalam mimpi tu aku bebual dengan dia. Padahal aku tak knl dia tu sape. Bangun dari mimpi tu je aku terpk2. Ada kah dia jodoh aku. Haishhh!! Entah laa. Tak lama tu aku keluar, semalam la aku kluar, lepak kat pantai. terjumpa kwn lama, mamat. dia bawak kwn dia, nama aku tak tahu, yg aku tahu budak pt.saidi, f4, naik EX5 hitam. Muka budak tu sebijik sama mcm budak dalam mimpi aku. Balik dari jumpa dia baru aku teringat. Sebijik sngt, peramah, yg tadi aku ckp tu la. Memang sebijik. Dari balik tu, aku asik terpk2 pasal dia, kenape aku pun tak thu la. Yg menyesalnya knp aku tak mintk nmber dia, aku dah la tak ada nmber mamat. adohai. lecey la. tp takpe la. kalau dia jodoh aku, jumpa lagi la nti, kalau bukan jodoh nk buat mcm mne kan. tapi aku pelik apa maksud mimpi nie dgn kwn mmber aku tu eak? sape2 boley bagi tahu aku? 

No comments:

Post a Comment