Thursday, 27 November 2014

Just For You

Assalamualaikum.? Alhamdullilah sbb dapat jumpa dia, tp tak dpat amek gmbr dgn dia. hmmm. Maybe nie pertemuan aku dgn dia kali terakhir, Entah la. Dia kan dah benci aku. teringin nak amek gmbr dgn dia. Dah la ain jangan berharap sngat. haishh. sengal betul. Nie jela yg mampu aku bagi dia sebelum dia balik perlis balik. Mana mampu yg mahal, belum keje lagi. hehe. Memang dia tak cabar aku tapi aku terasa tecabar la sbb tu aku sanggup jumpa dia kat KFC. Terasa tercabar sbb apa? adalah. hehe. Aku tulis blog nie sbb aku rasa nak kongsi semua pengalaman aku kt korang. Aku tulis nie bkn saje2. harap blog yg slamani nie aku buat takde yg terasa. Harap sangat. Opss. Termasuk cerita lain pulak. Hahaha.
Tahu tak apa yg aku bagi kat dia? Nampak tak.? tak nampak!! tengok nie.
Hope dia suka. 

No comments:

Post a Comment