Wednesday 26 November 2014

My Family

Assalamualaikum,? Haa! Nie la keluarga aku, aku bahagia dengan keluarga aku. Sebahagian dari kesempurnaan kebahagiaan di dunia adalah memiliki keluarga yang bahagia. Nama ayah aku Jamali Bin Salamat. Mak aku Siti Binti Padimin. Dikurniakan anak pertama diberinama Siti Aryiana. Yang gambar sorang tu la dia. Di kurniakan cahaya mata yg ke2 Muhd Amirudin. Kat atas dia takde. Hahaha. Ada masa nty aku letak gambar dia. Cahaya mata yg ke3 Nur Shahwani a.k.a MOK. Hehe. Kat atas dia yg pakai tudung coklat. Cahaya mata ke4 aku la, pandai2 la kowg cari. Hehe. Yg Bongsu sekali lelaki Muhd Helmidini. Kesimpulanya, keluarga Encik Jamali and Puan Siti ada lima. tiga pompuan dua lelaki. Tapi kebanyakan org tak knl family aku dia cakap aku anak bongsu, nak thu knp? sbb adik aku lagi tinggi dari aku n dia nampak besar. Hahaha. Anak bongsu pun boleh la. Hahaha. Oke laa, sampai sini je. Bhaii.

No comments:

Post a Comment