Thursday 27 November 2014

Pertemuan Dan Perkenalan Yang Tak Dijangka

Tahun 2014 nie tahun terakhir aku sebagai pelajar SEKOLAH. Maklumlah dah form5 katakan, dah besar kononya. Hahaha. Tahun nie juga la yang membosankan aku sebab kat rumah tinggal berdua dengan adik aku yg bertuah nie. Mana tak Kakak aku yg ptama belajar dekat P.pinang, yg ke2 abg aku belajar dkat kelantan, yg ke3 dkat johor je, yg ke4 aku laa. hahaha. Sebelum akak aku ke3 tu pindah belajar kat johor dia msuk f6, dia pun ada kwn, nama dia adalah, rahsia. hehe. kwn dye tu nak knl dgn mmber aku, sbb mmber aku cantik katanya. akak aku pun bagi tahu kat aku, aku pun kacau2 la mmber akak aku kat sek, kacau dia kat WeChat n WhatsAp, kacau punye kacau tup tup, aku yg rapat dengan dia. Seriously! aku ckp dye cantik, comel, baik n benda2 baik semua ada kat dia. hehe. Tak pernah terlupa nak ws dia tiap hari, makin lama makin sayang kat dia, sayang dia macam akak kandung aku. Memang lawak la, dia sebenarnya nak knl dgn mmber aku, tetiba boleh rapat dgn dia. Mungkin ni perkenalan yg di tentukan oleh Allah, aku terima. Thank You to Allah sbb jumpakan aku dgn dia. Sbb tu la tajuk nie, pertemuan dan perkenalan yang tak dijangka. One More, aku dah mula sayang dia macam akak kandung aku sendiri. :)


No comments:

Post a Comment